stanidag

Jag och M gick på stan idag. Shoppade en hel del. Att det kan göra en så glad? Då jag sov hos Lycka kunde jag skippa frukost och säga att jag lovat M att äta med henne, då var en måltid "avklarad". Efter några timmar av kicklande och M's tjat om mat gav jag mig till slut. En presskanna med svart kaffe och en sallad, utan dressing kolhydrater, dock lite chevré.... Jag försökte stilla min hunger genom att hinka i mig kaffe innan jag tog min första tugga. Det stillade den lite. En halv sallad senare var jag nöjd.
På vägen hem funderade jag att köpa lite koffeintabletter, någon som vet om det går bra kombinerat med Reductil?
Kommer jag bli likt en speedad dyracellkanin?
Imorgon är det mors dag. Glöm inte det tjejer!
Skall försöka komma ut så sent som möjligt och skylla på att jag åt sen lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0