Måndag, ny vecka.

Måndag idag, som om det gått att undgå. Helgens intag av mat har avrit slarvig. Småätit lite då och då, inget onyttigt, intag som äåålen, banan, youghurt osv osv. Men utifrån Min ShapeUp-app så har jag ändå hållt mig på mitt bestämd intag av kalorier. Nu i veckan tänkte jag ut och springa eller PW på morgonen innan jobbet. Det suger lite att alarmet skall sättas på 05:15, är det värt det? haha! Jag älskar att sova. Men jag vet att eftermiddagarna inte går åt att träna, jag måste komma på någon hållbar strategi. Tips någon?? 

Jag åt två ägg och en stor kopp svart kaffe till frukost nyss. Nu luktar det fis på hela jobbet, haha. Mysigt... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0