Lycka och jag.

Jag åkte hem till Lycka igår. Vi rökte på av "det ljuva" och lyssnade på love songs. Vi har en speciell relation jag och Lycka. Jag och Lycka träffades genom en gemensam tjänst. I ett icke realiserat tillstånd träffades vi och då sa det bara "klick". Så inte jag. När jag stängde dörren bakom mig var det första jag sa till A, "honom måste jag ligga med". Några dagar senare satt vi i hans soffa och kedjerökte, pratade oavbrutet fram tills solen gick upp. Observera att detta var en sen februari morgon. Vi fick flera verbala orgasmer. Något som sedan ledde till sexuell orgasm. Perfektion när den är som bäst. Sen dess har det varit som om vi känt varandra i flera år. Vi kan prata oavbrutet samtidigt som tystnaden inte har någon betydelse. Det är nästan så att vi njuter av den.
Men i alla fall.
Han kom på idén att köpa mat, pizza för att vara exakt. Genast spann tankarna vidare då jag redan några timmar innan sagt att vi inte behövde äta något. Den grillade kycklingen till lunch räckte för mig. Men för att inte verka misstänksam beställde jag hem en kycklingsallad. Utan dressing, fetaost och allt annat jag vanligtvis aldrig tackar nej till. Jag sa att jag inte var hungrig och petade lite med gaffeln i salladen. På något konstigt sätt längtar jag lite till känslan av hunger. Jag njuter lite av att känna att min mage skriker efter mat. Än har jag relativ kontroll. Ikväll skall vi ses igen, jag och Lycka. Undra vad jag skall komma med för bortförklaring ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0