reaching out

Jag vill göra ett enskilt inlägg om hur Reductil påverkat mig. 
De första dagarna har gått hur bra som helst! Jag gick fram till typ 7 på kvällen utan att ens tryckt i mig en frukt. Mitt matberoende är borta och jag känner ingen sug, snarare tvärtom, jag mår illa när jag ser mat eller tänker på sötsaker som godis och chipps. Jag som tidigare ä l s k a t allt som har med intag att göra!!

Men det började lite lätt i tisdags, jag kännde mig jättesnurrig och hade liknande yrsel, jag såg dåligt och var verkligen tvungen att anstränga mig för att hålla huvudet uppe, något som framåt kvällen övergick till "hjärtklappningar"(?).
Som den googlenörd jag är dök jag ner i World Wide Webb och läste mig till diverse biverkningar - det gör ju en knappast smartare, jag såg att 1-10 kan få något som känns som hjärtklappningar men att det är ofarligt(?). 
Då jag tar 15 mg tänkte jag att jag kanske överdoserat då jag trotts allt inte är överviktig, 15 mg är den starkaset dosen som är avsedd till de som inte får något resultat av 10 mg.
Jag skippade därför att ta reductil igår/onsdag, jag hade fortfarande smärtor i bröstet, ett tryck. Svårt att förklara men det känns nästan som om någon trycker sin tyngd över bröstet på mig, greppet man har när man gör Hjärt&Lung räddningen. 
Idag tog jag ännu en kappsel, dock hällde jag ut ca 1/3 av den och sparade den i en annan kappsel. Jag tänkte att jag tar ut 1/3 av varje dagsintag av kappsel och häller över det i en annan kappsel som senare kan bli 10 mg. Den doseringen kanske räcker för mig...

Är det någon annan som kännt samma biverkningar? 

Borde jag vara rädd?

Kanske till och med kontakta läkare?





Kommentarer
Postat av: etthundragram

Var köper du dina reductil? Äter dom också, men känner att mina inte ger tillräckligt effekt. Känner fortfarande hunger det är bara lite lättare att stå emot.

2011-06-09 @ 14:53:48
URL: http://etthundragram.blogspot.com
Postat av: Nicole

Hejsan. Jag har letat som en dåre efter en sida som säljer reductil för jag vill så gärna ge det en chans. Jag har helt tappat motivationen till allt vad träning heter.. Jag vore dig evigt tacksam om du ville dela med dig av hur du får tag på dina. Skicka gärna ett mejl :)



SNÄLLA!



Kram Nicole

2011-06-09 @ 16:12:57
Postat av: JOsefin

Hur känner du dig nu då? hur länge har du knaprat piller? tror inte de är så smart att äta dom när man får såna biverkningar och de håller i sig i flera dagar. Jag menar antagligen är det något i din kropp som inte tål tabletterna när den reagerar så eftersom de är en stark medicin som inte passar alla.

2011-06-09 @ 19:47:33
Postat av: Belle

Sv: Haha, antar att det är väldigt olika. Vet att den säljer himla fort i affären jag jobbar i dock ^^

Har också funderat på reductil! Fast jag funderar på det mesta som ska få mig ner i vikt :) Men efedrin fungerar bra för mig, men de ska väl ta slut någon gång de med :)

2011-06-09 @ 21:28:23
URL: http://throwitup.blogg.se/
Postat av: M

Ojdå, låter läskigt det där! Hoppas att det går över!! Är själv lite intresserad av det där. Lust att berätta vart du köpt det ifrån? Har provat olika slags piller, men inget fungerar på mig. Men det låter som att reductil ger effekt!



Lycka till! :)

2011-06-09 @ 21:33:03
URL: http://storleknoll.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sv: Det låter precis som mig, ligger alltid och funderar på vad jag ätit och inte ätit under dagen. Funderar ut ursäkter och sånt när jag ska sova. Jag tycker inte jag är störd så nej det är du inte!

2011-06-11 @ 14:16:09
URL: http://shakinglips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0